fredag 11 januari 2013

Sitta ensam?!

Idag har Jens äntligen nått sin första friska dag efter influensan! Själv är jag fortfarande sängliggandes men piggare.
Han for iväg och skulle se Beavers möta Nor hemma på Ängevi.
Men han var bra ängslig när han skulle dit. Han är ju inte direkt van vid att sitta på läktaren, som oftast är rätt tom.
Och så frågar han mig av alla;
Ser det konstigt ut om jag sitter ensam på läktaren??

Ååååh herregud, där har jag suttit ensam så många gånger.
I Åmål och Kil, Hagfors och Munkfors, Nor och till och med ensam på Ängevi i Forshaga!
Men dessa gånger har han minsann talat om för mig att det inte är ett dugg konstigt och inte alls ser mobbat ut.
Kanske är skillnad från person till person?

Ensam på läktaren, och då menar jag helt ensam. Det visar ju bara att man är den trognaste supportern :) så brukar i alla fall jag tänka, när jag känner mig som mest ensam ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar