måndag 14 januari 2013

Funderar..

Jag ligger här på soffan och väntar på att Jens ska komma hem från träning. Ja, den här tiden kanske ni undrar. Kan väl inte direkt påstå att Olsäter fick de bästa träningstiderna. Börjar 21.20....... När en annan helst skulle gå och lägga sig, och det gör jag väl ibland med :) men sen vill man ju även vara vaken och bjuda på nattmacka när han kommer hem.

Så när jag ligger här och väntar så passar jag på att fundera på vad ni vill läsa om?!
Jag är i princip helt frisk nu i alla fall, bara lungorna som tjorvar sig lite. Och det blir väl inte bättre av astman. Men annars är det bra igen :)

Jag fick ett ganska glädjande jobb-mail idag, även fast det enligt chefen var en vild gissning. Men det är ju trots allt han som bestämmer i slutändan. Och så kom jag på en sak, vi på Posten skickar mail. Det är ju förräderi på hög nivå, en får ju skämmas! Länge leve snigel-posten!!

Har precis tittat klart på idrottsgalan också. Det var ganska bra iår även fast aldrig de jag vill ska vinna vinner! Jag röstade tillochmed, men enbart för att inte hästen skulle vinna! Så får jag väl säkert inte säga, men det gör jag ändå :)

Nu låter det som att karln är på ingång, och jag har inte ens startat toastern, eller vad det kallas! Illa!! Nu får jag rycka upp mig och ta hand om honom här! Ha en bra dag alla, det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Gud va gött att ni är friska! Men nu blev jag ju nyfiken på jobbmailet / svm

    SvaraRadera