onsdag 23 januari 2013

Dumt!!

Kan ha varit det dummaste jag gjort idag. Titta på Efterlyst i ensamhet. Blandade känslor, livrädd och förbannad!
Hur kan folk göra sådana här saker mot varann??

En nioårig flicka som blir våldtagen när hon är ute och åker pulka med sin femåriga lillebror. En gammal dam blir brutalt misshandlad av en man i sin egen lägenhet. Han fick inte den summa pengar han ville, så han knivhögg henne lite i halsen också??!??

Hallå Sverige, det är dags att vakna upp nu! Man ska inte behöva vara rädd när man går ut och går med hunden på kvällen. Man ska absolut inte behöva vara rädd för att bli misshandlad och att gärningsmannen ska råna hunden?

Herregud säger jag bara, nu ska jag radera Aftonbladet från telefonen så att jag slipper vara livrädd hela tiden!
Räcker med Sportbladet och Sportbladets hockey-app, det är aldrig några hemska nyheter där i alla fall! Om man inte räknar Brynäs förluster då!

Förbannad Caroline fick precis hem sin Jens från träningen nu, och känner mig inte alls rädd längre. Skönt. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar