onsdag 10 augusti 2011

De regnar å regnar, himlen är grå..

... men inom mig, där är känslan blå! :)

Idag har det regnat hela dagen lång, det är väl antingen Värmlandsguden eller Postguden som gråter floder och skyfall över att jag snart lämnar båda två.. Postguden lär det dock inte vara, eftersom att han regnat sönder massa grusvägar (läs rallyvägar) för mig idag.. Hoppas det är bättre till imorgon, för däcken är så smala så de åker ned i varenda regnskåra som blir.. Tyvärr fick jag inga regndäck att slänga på idag, så var tvungen att köra väldigt försiktigt, och imorgon är det reeeklam.... Men på fredag, då ska jag köra för rekord, personbästa och postbästa! :) Hoppas innerligt på lite post, inte en massa postkodlotteriet, Allers och H&M...


Kom förresten på en rolig sak från tävlingen igår, uppför en lång backe som var på hällar, sprang jag upp då jag ändå bara slirade.. Tjejen som var bredvid, men fortfarande på cykeln, sladdade också bara, men fortsatte ändå cykla/sparka sig fram.. När vi väl kom upp var vi jämsides, då sa hon "kör du först om du vill.." Det måste ju vara riktigt bra fair play! Släpper fram en motståndare sådär, haha :)

LITE översvämning..

Lite mer översvämning,
får bli som den där jesus och åka på vattnet.. ;)

Städade ur alla fula kläder ur garderoben idag,
BARA fina saker kvar! :)

1 kommentar: