tisdag 2 augusti 2011

Nu ger vi upp..

För att ladda om och köra in i väggen. Jag har lämnat postbilen för dagen, vi har gett upp, både han och jag. Två postbilar gick sönder idag, JAG var INTE anledningen till någonting av det! (Visst, det var min bil som jag hade sönder igår, som började koka idag med, men inte mitt fel!) Vi håller på att dela ut alla dessa ENIRO-kataloger, fattar inte varför det ska göras, ingen använder väl telefonkatalog längre, eller? Kanske pensionärerna, men då kan de väl hämta dom på ICA eller något, suuuuck!


Ska ut och köra backträning efter maten idag, ska köra tills jag blir helt slut! Förhoppningsvis tar det ett tag, men förmodligen kommer astman säga ifrån idag när det är så varmt, får ladda upp med bricanyl deluxe!
Ska ut och grilla nu, och sen köra 100 %! :) Hörs ikväll!


Nu ger vi upp, igår när den gick sönder, det syns nog inte hur den ryker :)

Uppladdningsmaten! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar