onsdag 3 augusti 2011

Tusenkilosklumpar

Jag hade föööör trötta ben idag, riktigt sega, var tillochmed jobbigt att GASA och bromsa i postbilen idag! :) Bestämde mig för att hoppa över träningen, men då sa jag till mig själv på skarpen! :) Åkte ut på en träna-spurt-vända, känns som att jag aldrig kommer ha användning för en spurt, men man ska aldrig säga aldrig! Mina tusenkilosklumpar till ben släppte efter ett tag, och jag bestämde mig för att köra längre än tänkt också! Däremot så önskar jag att jag blev snabb direkt, mitt tålamod är inte det bästa! Just nu tränar jag inför Satmaran, det känns inge bra alls just nu, men nu har jag iallafall en intränad spurt ;)


Det var underbart väder, cyklade rätt sent så det inte var så tjock luft, och vart var du astman? Ägde jag ut dig igen, cyklade ifrån dig och varvade dig gång på gång? KÄNN DIG KNÄCKT!
Jag kommer idag bjuda på en bild, som egentligen var från igår, men då strejkade kameran/datan.. Men först ska jag dra upp ett stort problem!

Dagens i-landsproblem:Det finns en hockeyspelare, som spelade i Brynäs, åkte sedan ner till Europa, för att återvända till Sverige och Djurgården??? Denna spelare har nu skrivit på för Brynäs igen, och vi tar glatt emot honom! MEN denna kille/(en kille med samma namn? ) har flyttat in på mitt distrikt, direkt från Stockholm? Det finns bara två i hela Sverige med detta namnet? Är det ett svek till jag håller på att vittna? Det är på tok för nära Färjestad, men jag måste väl ha fel, ellllllller????


Årets badkruka! ;)

Kom igen nu kära Brynäsare,
kunde jag gå klädd såhär i Värmland,
bör väl du ha hjärta nog att återvända till Gävle..

Bästa cykelbanan! <3

Finaste kvällen!:)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar