måndag 29 augusti 2011

Elitserien

Nu är de snart dags för hockey igen, känns som att det kommer bli en bra säsong detta. Men det har jag ju sagt varje år, och ännu luktar det inte guld i Gävle. Men som sagt, denna säsongen blir nog en guldsäsong!
Första matchen är 13 sep, men Brynäs kör inte igång förns 21 sep, tror jag de var. Känns helfel att Växjö är med, låter inte direkt som en hockeystad.. Bättre de byter ut sig mot Leksand så de blir lite glädje i Dalarna på hockeyfronten, de har väl haft landskapssorg i hur många år som helst nu.. För att ni ska komma i stämning så har jag skickat in en bild på två stjärnspelare, se och njut! :)




Skumt inlägg förövrigt, men ska resa hur länge som helst nu, så blir nog inget inlägg förns jag är tillbaka i Stockholm.
Först nu;
Karlstad
Västerås/Ludvika
Fagersta
Norberg
Avesta
Stockholm
Tur det är såå roligt att åka tåg/buss! :)



Bara för att jag kommer vara frånvarande nu något dygn ska jag vara extra snäll och länka en låt som sitter på hjärnan just nu! :) Ha de gött! :)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar