söndag 28 augusti 2011

Snöstorm

Det var Snowstorm i Parken igår. Jag var givetvis där och sjöng med och önskade att jag levde lite tidigare,( inte på det tråkiga 90-talet, missade 80-talet med fem dagar och får lida för det varje gång en 80-talist skryter om hur roligt de hade det........)
När alla bra dängor kom. Inte all elektronisk skit , utan de här riktigt bra, som aldrig kommer gå ur tiden.
Uggla, Gyllene och till exempel Snowstorm.
Nu har ju visserligen Snowstorm bara gjort tre låtar som är kända, varav två som är bra. Sommarnatt och Hon älskar snabbt, men de kommer åtminstone från rätt tid.
Tänk vad roligt det hade varit på den tiden, då hade jag varit ute jämt och dansat, och nu pratar jag inte nå discodans, utan bugg. Fysjutton vad roligt det är att bugga i parken! Och sjunga med, jag älskar att sjunga, även fast jag bara har en Sjunga-i-duschen-röst, men vem bryr sig?!

De negativa sakerna;
Åskan
Regnet, (skyfallet)
Det dyra priset
Taggtråden, (i min hand)
Smärtan i handen
Brännässlor


Förresten, nu ska jag och kolla på en lägenhet på Norrmalm i Stockholm, låter lite väl flashigt för att vara jag, men detta är faktiskt sant. Men jag lovar, jag kommer förbli den lantbon jag alltid varit;)
Frågan är hur jag ska få tag på min fina Posten-handduk som städerskan tagit för mig där jag bor nu. Dagens i-landsproblem!
Håll tummarna för mig nu, på onsdag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar