tisdag 2 augusti 2011

Mission impossible

Jag hade så gärna velat skriva att jag hade slagit fartrekord här, men det kan jag inte.
Jag cyklade ut mot Kil för att sedan svänga av mot Dömle, mellan Västeråsen och Källsäter är det en redig backe, en sådan backe som jag lär köra på feg-klingan i. Jag tänkte köra utför en gång och sedan cykla vidare mot Deje, men då jag fick 61 km/h utför där, var jag bara tvungen att köra upp igen, och detta tog sex-sju minuter...
Nästa gång jag satte av utför kom jag upp i 62 km/h... Alldeles för nära för att sluta där, så det var bara vända och cykla upp igen. Tänkte att jag skulle göra ett sista tappert försök, och fick då 64,70 km/h... Det var ju bara inte sant?! Mina ben började säga ifrån och vattnet började ta slut, men jag gav mig inte där, jag kånkade mig uppför igen, och tänkte EN sista gång nu, och fick 65,10 km/h.......


Nu tänker ni väl att det kanske ska vara bra, men jag har ju ett rekord att slå, på 65,73... Mina ben orkade verkligen inte en gång till, uppdraget fortsätter imorgon! :) Så det blir ett lyckligt slut på detta någon gång! Hur som helst så blev det iallafall grym backträning, men det var väl hyfsat skamligt att jag gav mig. Därefter var jag alldeles för slut för att cykla upp mot Deje, så tog vägen förbi Tomten i Halla istället!


Egentligen hade jag bilder att bjuda på, men tyvärr samarbetar inte min dator med kameran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar