fredag 19 augusti 2011

Laddad?

Nu är kedjan smörjd, däcken pumpade och cykeln tvättad!
Ärligt talat vet jag inte, men pappa brukar sköta det där rätt bra!:)

Jag vet åtminstone att väskan är packad och att jag är halvladdad! Jag har varit dålig med träningen sen jag flyttade till Stockholm, men det är som det är det, och det har varit så mycket annat. Men jag ska iallafall kötta allt jag har i fyra mil, inte fega som jag brukar utan ligga på från start till mål! Sen får jag väl be till några högre makter att det ska gå bra också! :)

Ska gå och lägga mig och läsa lite personaljuridik nu, hoppas verkligen att det sätter sig, så jag kan briljera för stockholmarna nästa gång jag kommer dit ;)
Lycka till nu alla Satmaror! Håll tummarna för grymt väder och för snabba ben!



(Ber så mycket om ursäkt för att jag aldrig har bilder längre, men tappat bort datasladden.........)

1 kommentar:

  1. Din sladd ligger här :D bara komma hit och hämta :D / Jens :)

    SvaraRadera