måndag 8 augusti 2011

Sista måndagen..

Idag gjorde jag min sista måndag på det Kungliga Postverket, skönt, för jag hatar måndagar! :)
Vore bättre att vara ledig måndag, så man slapp söndagsångesten, plus att man skulle vara ledig fredag, bara för att det är just fredag :) Jobba tis-tors vore helt i min stil! :D
Ska sticka ut en sväng och cykla nu, eftersom jag är hemma så tidigt! Så jag får bli den där betalda cyklisten som jag så gärna vill, har ju betalt till halv fem! :) Har tolv dagar på mig att bli ruskigt snabb till Satmaran, börjar fega ur nu ........ "Det viktigaste är inte att vara en Satmara, utan att känna sig som en sådan.."

Hörs ikväll eller imorgon ..   :)

På skylten över 30 står det
"Gäller ej behörig trafik"
Alltså gäller inte 30farten för mig ;)

Unik Postutrustning,
Ja, det är säkert jätteunikt med förarstol, elfönsterhiss och belysning......

Mina fruktansvärt matchande postnaglar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar