tisdag 23 augusti 2011

Trökigt läge!

Det är nästintill pinsamt detta,
jag vet inte om jag borde skriva ut detta.
Men jag lär ju chansa!
Jag har dagligen ungefär 50 läsare, ibland mer, ibland mindre, men alltid runt 50.
Vilka ni är, har jag ingen aning om, vissa av er vet jag, vissa inte.
Igår skrev jag inget inlägg för att jag P L U G G A D E..
Idag hade jag FYRA läsare! Haha, jag tycker att ni släpper mig alldeles för lätt!
Jag känner mig både dålig och grym!
Keep reading!


Nog om detta, som sagt så pluggar jag för glatta livet, och det är sanningens ord.
Angående vad jag läser så är det en bok av gåtor och krångliga meningar.
Tex; "I en särskild föreskrift (AFS 2001:1, AFS 2003:4 och AFS 2008:15) regleras krav på s.k. systematiskt arbetsmiljöarbete. Denna föreskrift innehåller ett stort antal krav med avseende på hur det praktiska arbetsmiljöarbetet ska bedrivas."

Jag skulle gärna ha en LÄTTLÄST bok med klartext, men istället fick jag världens tjockaste bok om lagar.



Igår efter allt läsande så följde jag med mor och far ut i skogen och skulle plocka svamp,
kom däremot hem med fyra liter lingon! :)




1 kommentar:

  1. Imponerande, ser ut att finnas gott om lingon i år i varje fall såg det ut som det i Blysjön. / Svärmor

    SvaraRadera