måndag 29 augusti 2011

Färjestad Travbana

Nu har jag varit och jobbat i fiendeland igen! Tur att jag slipper ha en Färjestadtröja på mig iallafall. Idag var alla spelare där, och skulle dra dit folk, och nog var det folk allt, och alkohol i STORA mängder brukades. Tycker det är så hemskt att de är fulla och spelar bort sina pengar, de kan ju knappast ha något omdöme kvar. Själv spelar jag för max 20 kronor, men här kommer de när de är 30 sekunder kvar och skriker 1000 kronor vinnare på blablabla... Hur vågar man det?

Vinsterna är ju skyhöga också, de tjänar in hela min postenlön på bara ett lopp, men jag kan ju gissa att de spelat bort flera postenlöner innan de verkligen får in den där rätta..

En sak som är störande är när jag frågar ;
Vill du spela eller vill du ha pengarna?
Och kunden svarar;
NEJ!
Jahaa, men det var två frågor, vilken svara du på ehhhh?
Gött att det klirrar till lite i kassan igen, nästa gång jag ska jobba är när det är v75, tur jag fick träna lite en gång, det var ju trots allt ett tag sedan ;)

Norberg nästa, godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar