torsdag 11 augusti 2011

På riktigt..

Det börjar märkas att det är på riktigt, har fått mitt beslut från CSN angående bidrag (positivt)!!!!
Har börjat leta efter studieböcker. Har fixat med boende, och gaaaaaaah, jag flyttar på sööööööndag!
Stockholm i mitt hjärta..... eller?
Jag kommer förmodligen vara den enda som bor i Stockholm och går runt med karta för att hitta, Stockholmsturisten, det kommer vara jag det. Tur att jag åtminstone har varit orienterare, det kommer jag komma långt på! Kommer iallafall ha med mig min älskade nalle och min cykel, då har jag några att prata med om jag känner mig ensam!:)
Det kommer bli bra, det ordnar sig!
Om du läser detta Gabriella, så kom ihåg att din Gunde är på väg, lika förvirrad som alltid ;)


Angående imorgon, jag kommer njuta av varenda låda jag öppnar, kanske är sista gången på väldigt länge..
Aldrig förr har jag gillat ett jobb så mycket, har du aldrig varit brevbärare, så testa, du kommer falla snabbare än en postbil gör 0-100 ... ;)
Förresten kanske jag inte hinner njuta av lådöppningen, jag ska ju göra mitt livs race, kanske inte hinner! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar