fredag 5 augusti 2011

Jag har kört den där postbilen...

Jag ska sova nu hinner inte skriva så mycket:) Men skriver iallafall en kortis så att ni blir lite glada! Körde två olika postbilar idag, båda höll!!!!! Världsklass! Låg riktigt bra med i tiden idag, en kvart före normalt, då kom det ut en bärgar-kille, som pratade, pratade och pratade!
Jag; Men du, jag ska ta och åka..
Han; Men jag måste bara berätta om den gången i bärgningsbilen...
BLABLABLA
Jag; Men nu lär jag verkligen åka..
Han; MEN jag måste bara få berätta om när jag åkte dit för fortkörning..
Jag; SUCK
Han; Sen måste jag berätta när mamma åkte dit för det, 2001...........
Det var den kvarten det ;)
Det roliga var att det inte var någon pensionär ute i skogen, utan en 30-åring inne i Deje (Värmlänningar, läs DAJÖ!) När jag slutligen var klar med min runda, var jag tvungen att åka tillbaka och dela ut 200 Enirokataloger, och jag är klar med alla 600 nu.. Borde vara värd alla Postenstrumpor som finns, men ack så fel jag hade.. :) Fick sedan reda på varför jag inte fått förlängt, diskriminering på hög nivå, det var för tungt jobb för mig, som var tjej...... ACK så fel de har, skulle kunna göra det där via cykel om det vore så, men jag är ju inte kille, däremot är jag stark som en... Nej jag är inte bitter, inte alls!




Nu har mor och bror åkt hem, tråkigt.
Men kul att de kom hit iallafall!:) GULD värt<3



Den finaste postlåten som finns! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar