måndag 15 augusti 2011

Så nära att ge upp

Jag har utforskat halva Stockholm till fots idag tillsammans med en 11årig guide.
Fick sedan hela Åkersberga guidat för mig via cykel tillsammans med en 8åring, tur att de är uppväxta 08or och kan visa mig hur det går till. För jag är helt förvirrad, på väg att bryta ihop, efter bara ETT dygn i Stockholm. Jag tänker inte ljuga och säga att jag mår bra än så länge, söker boende febrilt och är världens största mes. MEN jag kämpar på, och HOPPAS att detta är en övergående känsla, att det vänder och blir lite medvind snart, för just nu kör jag i både motvind, uppförsbacke OCH dålig asfalt..


Skänk en tanke till Sveriges mest förvirrade (icke)-Stockholmare.....
:(

1 kommentar:

  1. Men Carro! Lider med dig men hoppas att du vet att det kommer att bli bättre och bättre för varje dag och vips så har hela kursen gått och du står där med kursbeviset i handen / Svärmor

    SvaraRadera