söndag 7 augusti 2011

OOOah hela natten..

Var på 50årsfest inatt, hur roligt som helst!
Min andra 50årsfest här, och lika mycket succé som förra gången.
Hoppas någon fyller snart igen, för roligare kan en ju inte ha!
Jag är inte alls någon krogmänniska, tycker som Magnus Uggla att det mest är "ett enda j*vla dunk"..
Men såhär är det ju det roligaste som finns, allsång, svensk musik, och åtminstone folk man känner igen!
Det roliga var att han som fyllde, tyckte att alla gått hem så tidigt, och då var klockan halv fyra :) Det måste ju vara en lyckad fest när tiden rinner iväg så:)
Jag älskar svensk musik, Gyllene Tider och Magnus Uggla borde få nobelpriset för vad de har gjort, ingen musik gör mig gladare än svenskt. Och då ska vi inte ens tala om vad dansband gör i mina öron! Innan jag gick hem fick jag Byns enda blondin sjungen för mig, det är äkta brevbärarlycka! :) Måste föra in dansbandet i Stockholm, för jag flyttar ju om exakt en vecka, knepig känsla..


Imorgon gör jag min sista vecka på posten, om det är föralltid vet jag inte. Kommer isåfall kännas sorgligt när jag öppnar den sista postlådan.
TILL ER jag delar ut till på områdena på LBB2:
66731
66991
66060
66992
66931
Jag gillar pengar, daim, djungelvrål och framförallt polkagrisar! Så om någon känner för att tacka mig för det goda jobbet jag utfört, så är det bara hänga ut valfri gåva på postlådan, så tackar jag och tar emot ;) HAHA!
Målade naglarna blå igår, som passade till klänningen jag hade, jag antar att ni förstår att detta kommer innebära att det matchar postuniformen med :) Nu återstår bara att se om jag ska låta dom minnas mig som postbilsmarodören eller inte, fem dagar att hålla en bil hel på, 75 mil, det kan ju bli svårt .... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar