onsdag 13 april 2011

All we are is dust in the wind

Nu har jag stirrat på datorn i en evighet.. Kommer verkligen inte på hur/vad jag ska skriva.. Men jag har ju lite att berätta:) vilket gör att jag kämpar på!

Åkte på Gubbträningen, var bara elva stycken, vilket gjorde att de bara blev en grupp!
Detta förstår ni, betyder även att den enda gruppen, var den snabbaste gruppen! De hängde inte av mig, inte en enda gång! Grattis till mig!


Körde med högre sadel idag, och idag känner jag av vaderna mer än någonsin, inte visste jag att det skulle bli så.. Vore ju att ha Carbon-muskler så de skulle vara så lätta att man aldrig kände dom! Carbonlår vore i uppförsbackarna!

Det var förövrigt rätt skönt att vi blev breda över vägen när vi var ganska många, det gör att de flesta bilar och lastbilar håller ut ordentligt! Ni andra, som bara ser oss som nå skit i luften, borde få ha en taxiskylt på taket där det står "Idiot bakom ratten".


Tack för mig!

      
Det är jag som sätter upp väggarna, inte jag som åker in i dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar