onsdag 6 april 2011

Hoping for the best, but expecting the worst

Det är ungefär så jag tänker på cykeln, jag hoppas verkligen att jag kan ligga i en viss hastighet och ta mig upp för backen, men jag förberer mig på de värsta. Idag gick de verkligen bäst, istället för att slappna av när jag nästan var på toppen av Trättsbobacken, så ökade jag, och jäsiken vad de gick! Det var en grym cykling, och de bästa utav allt var att solen tittade fram ordentligt, vilket betyder att mtb:n fick stå kvar i boden och skrota! :)

Nu till något helt annat, jag har alltid vetat att jag är morgonpigg, men inte såhär pigg. Nu har jag börjat gå upp klockan FEM, bara för att jag verkligen inte kan sova, och för att hinna prata lite med Jens innan han åker. Naturligtvis hinner jag gosa massa med en ännu mer morgonpigg Datsyuk som mer än gärna kommer ut och hoppar lite! Men jag förstår inte, det är ju fortfarande mörkt och där är jag vaken och på tok för pigg!

Detta betyder dock mer TV-spel, mer MagnusUggla-dunk och mångamånga fler "Sluta Datsyuk" varje dag!

Jag är nöjd med det! :)


Dessa grova cykelben stack fram under bordet imorse, alldeles slutkörd..:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar