tisdag 12 april 2011

There's somethin' wrong with the world today, I don't know what it is

Veckans tre största frågetecken!?
Det är inget som kommer återkomma, bara något jag måste skriva om..
* När man åker bil med en kille, vilken som helst. Du behöver inte ta åt dig Jens, men vill du det, så varsågod;) Så ska vi parkera efter vägen, så det blir att vi måste fickparkera. Då när du är kille måste du parkera på den minsta gluggen, med minsta möjliga marginal. Är det bara för att ni kan?!
Jag däremot parkerar lite hur jag vill, ska ju ändå inte stå kvar förevigt;)
Typiskt karlar!

*Hur kan de sätta hockeyn och Desperate Housewives på samma tid? Inte för att Brynäs längre är med, men fortfarande, de finns väl massa tjejer som vill se hockeyn med.. Och framförallt tjejernas pojkvänner.. Hockeyn förstår jag ju att de inte kan flytta, men Femman borde ju kunna flytta DH..
Riktigt uselt!

*Om ni fortfarande läser nu, så ska ni veta att detta är de sista!:)
Jag; Mamma, tycker du om I wanna go home - Sator?Mamma; Jag vet inte riktigt vilken de är? Kan du sjunga lite?
Jag börjar sjunga lite smått för henne med min klara "sjunger bara i duschen-röst"..Mamma; Det låter som dansband!

Nu till den stora frågan, har jag bott för länge i Värmland, umgåtts för mycket med värmlänningar och blivit för mycket värmlänning?
Jag kan förvandla rock till dansband! Mer värmländsk än så går det inte att bli, eller?!

Sator - I wanna go home

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar