måndag 25 april 2011

It's a kind of magic..

Jag är totalförvirrad, det försigår rena magin här hemma! Datsyuk måste vara den där kaninen som egentligen ska vara i trollkarlens hatt.. För att göra en lång historia kort.. Datsyuk var från början en söt liten pojke.. Han blev jobbig och härjade med mig hela tiden, bara mig! Vi lämnade in honom på kastrering, hemska vi är! Fick ett telefonsamtal ett par timmar senare, det hade inte gått bra... Den trevlige veterinären förklarade att innan nedsövningen hade de hittat något konstigt, eller ja de hade inte hittat något.. Datsyuk var visst en tjej, vi är ännu hemskare..

Idag när vi hämtade henne i Norberg efter vår påsk i Värmland, så uppförde hon sig allt annat än bra! Parade sig på mamma, gick vidare, och parade sig med mig.. Ja , ni hör ju själva hur det låter, det är inte jag har uppfostrat honom/henne! När vi sedan kom hem med henne fortsatte detta.. Jens slipper undan, jämt! Så nu till den stora frågan, är Datsyuk en kille eller spelar hon bara i motståndarlaget?

Cyklade för övrigt en bit hem från Värmland idag,(så om någon såg Jens dumpa mig, så var de inte för att han var trött på mig haha :) ) hade mycket trevligt sällskap.. Känner mig duktig nu för en gångs skull, och det ska ingen få ta ifrån mig.. Jag behöver detta för mitt slitna självförtroende... 



Datsyuk eller Datsyuka, det är den eviga frågan?!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar