torsdag 14 april 2011

Sola skiner över Färjestad:)

Vilodag idag, känns bra att vila benen idag, de känns att de behövs! Får träna mina "växlingsmuskler" idag istället, för jag orkar inte växla till eller från stora klingan, är för svag helt enkelt.. Är ju jobbigare för mig att växla än att bara cykla på låga växlar.. Får ta tag i de där! Jag kan ju inte vara bra på allt från början, de kommer väl med tiden...

Var ute och gick i vårvädret idag, underbart! Jag älskar att allt grus håller på att sopas bort, att fåglarna kvittrar och att det verkligen känns varmt!

Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv, på promenad genom stan..:)
 Just nu sitter "vi" och kollar när Färjestad kämpar för SM-guld! Jag har sett på tok för många FBK-matcher i år redan. Jag hade naturligtvis gillat mer om denna match var uppe i Läkerol Arena, men vad finns att göra, det är bara gilla läget! Vinner nu FBK, som de ser ut just nu, kommer Leif Boork få äta upp alla sina ord om dom! Han är trött, virrig och totalt slut! Hans senaste snilleblixt; "Det är så med modern hockey, föräldrarna curlar, alla har föräldrarna i laget.." Jomen, så är de säkert, tror säkert att Pelle Prestberg, 36, har mor sin bakom sig i båset... Byt bort Leif Boork, mot, låt mig tänka, Ove Molin!

Håller en smygtumme för dig nu Oskar, för ditt Färjestad!
Åh Du stolta namn
Din själ den sprider sitt ljus...

Inte trodde ni att de skulle gömma sig en Brynäsare i hörnet av FBK-klacken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar