måndag 11 april 2011

Efter blåst, kommer solsken..?

Jag vet naturligtvis att de inte är så de är, men idag fick de bli så, det passade in så bra! Balkongen är så härlig idag! Fleecefilt, NikkiSixx-boken och Kansas - Dust in the wind på repeat i högtalarna. Det måste vara livet!:) Fräknarna smyger sig på, samtidigt som snön börjar smyga sig bort!

Har inte så mycket mer att skriva nu, bjuder på två grymma bilder från min cykelkarriär!:)
Sen ska jag även lägga till ett nytt citat ..
Caroline; Varför tycker du om mig så mycket Jens?
Min underbara pojkvän Jens; Ta inte illa upp nu.... Men hade Nalle Puh varit en människa, så hade han varit som dig, det är det jag gillar hos dig..
Vet inte hur jag ska ta det, men puss till dig iallafall Jens:)



Min första "cykel"!

Någon träning, naturligtvis hinner pappa fippla med kameran samtidigt som han cyklar i min takt!

3 kommentarer:

  1. Nalle Puh är ju en av de mest kloka figurerna som finns! Det ska du ta som en komplimang alla gånger.
    Tycker du ser lite trumpen ut på kortet med första cykeln, gick den inte så fort som du ville att den skulle gå?

    SvaraRadera
  2. Haha, ja jag får försöka ta det som en komplimang ! Nej, tror knappt att den gick framåt ..:(

    SvaraRadera
  3. haha vad snäll han är Jens, men vet du vad? Jag HATAR nalle puh, men jag gillar dig <3

    SvaraRadera