tisdag 26 april 2011

I ett fotoalbum där står tiden stilla..

"...mellan pärmarna är allting som förut.."

I både hjärta, fotoalbum och mina minnen, kommer du alltid leva kvar!
Saknar dig
Kristoffer!

Idag har det inte hänt alltför mycket, men jag har vilat benen från "15milapåsken",  Det behövs!
Jag har även städat, packat upp, gömt mig för en "parningsglad" Datsyuk, sökt massa jobb och sist av allt gjorde jag ordning en riktigt fin middag, iallafall för att vara tisdag:)
Tyvärr kom det en katt och satte sig utanför vårat fönster och åt en fet råtta samtidigt, mysmiddag deluxe!


Datsyuk är fortfarande helknäpp, förvirrad, glad, ledsen och ännu mer förvirrad.. Ska med henne till veterinären imorgon, se vad de säger..! Nu har jag inte så mycket mer att säga...

Hoppas det händer något mer imorgon, så ni får något roligare att läsa om! Speciellt min läsare som läser klockan sju varje morgon, du är guld värd! :)


Lille Datsyuks stora idol!
Får hon reda på vad hon har för kön imorgon kommer det vara en vinst stor som Stanley Cup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar