onsdag 6 april 2011

Allting som jag vill, allting som jag vill kan jag göra ..

De blir cykel ikväll, hoppas på racer men vädret ser lite halvkasst ut och därmed finns inte racern som alternativ.. Jag ska iallafall vara bra ikväll, vilken cykel det än blir.  Det spelar ingen som helst roll hur mycket astmamedicin jag måste ta, hur mycket asfalt som ska brännas eller hur mycket mjölksyra de kommer lukta, jag ska bli bra!!!


 Tydligen så var de någon tävling redan om 14 dagar som jag ska vara med på, eller tävling och tävling, något motionslopp på hemmaplan. Blir mitt första lopp på landsväg, så nu måste jag ligga i. Det viktigaste är iallafall att jag ser proffsig ut, sen får de väl gå som de vill, haha :)


Detta är mitt femte inlägg och jag vet knappt längre vad jag ska skriva! Det går lite trögt för mig, mina tankar kan tydligen inte omvandlas till svart på vitt.. Men jag kämpar på ett tag till, så får vi se om detta egentligen är något för mig!:)

Värmländsk sommar på Klarälvsbanan<3

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild! Jag cyklade till Deje i lördags, lovar dig att det inte var lika vackert då! Kan ju också passa på att förse dig med vattentemp i poolen =4 grader och fortfarande större delen istäckt.

    SvaraRadera