tisdag 12 april 2011

I'll fly away, to that land where joy shall never end..

Just nu ser det ut som att de är regnigt överallt förutom precis över mig, där solen skiner! Är överlycklig att väderguden är snäll mot just mig, just idag! De blir dock lite tokigt när vi ska ut och cykla, får cykla runt härikring bara så vi inte cyklar in regn och rusk! Vägrar fortfarande cykla där det är smutsig, min älskling får inte bli smutsig, inte än, Hon är fortfarande för ny och fin!


Håller på och funderar över massa cykelmusik.. Jag gillar ju mest svensk musik som Magnus Uggla och Gyllene Tider.. Och däröver gillar jag typ kärleksballader. Säger jag att jag tycker om Guns N' Roses så är de bara de fina lugna låtarna som November Rain och Patience.
Detta blir lite klurigt, ligger man och ska pumpa hårt i en backe, så kommer My Heart Will Go On... Där kör de ihop sig.. Behöver lite hjälp med de här med cykelmusik, tar gärna emot förslag..

Säger som Uggla ;

"Jag saknar både djärvhet och mod, och jag har inget negerblod,
och jag tycker techno, disco och funk, är ett enda jävla dunk"

Får hitta en lösning på dagens problem så snart som möjligt, kan det verkligen vara möjligt att jag gillar Sabaton?! :)
Vill ha REJÄL sommar igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar