söndag 3 april 2011

Början av slutet..

Tja!

Caroline heter jag!
Just nu funderar jag på vad alla vill läsa om, men just ja, jag har ju inga läsare haha.. :)
Med andra ord spelar de ingen roll, gör detta enbart för mig själv. För att jag ska kunna skriva ner allt bra jag lyckats med under dagen..

I fredags var jag på en hemsk men väldigt vacker begravning, jag ångrar inte en sekund att jag gick dit, även fast jag var livrädd.. Det var en vän, en 23-årig vän som gick bort i en cykelolycka. I och med hans olycka har jag börjat tänka till, livet är för kort för att må dåligt, nu ska jag må bra, och under tiden jag kämpar kommer Du alltid finnas med mig!

Nu ska jag börja cykla igen, och jag ska trampa varje mil för min vän!
Jag ska även börja äta sallad, bara för att Du tyckte att det var viktigt. Och för att mamma säger de..
Jag kanske skriver mer imorgon, de märks.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar