tisdag 5 april 2011

Snabbnummer till Allah?!

Den här dagen har de väl inte hänt alltför mycket, hittills. Jag och Datsyuk skrotar runt här hemma, det är vansinnigt tråkigt, men jag har ju lillkompisen med mig hela tiden! Det är som en evighetsmaskin, den här vardagen. För hur mycket tvätt jag än plockar, hur mycket disk jag än diskar och hur mycket jag än dammsuger. Så är det alltid ny tvätt som ska fixas, ny disk som ska diskas, och massa lort som ska dammsugas..

Ska strax gå bort till Ica och möta upp Jens, ska fjäska och se om vi kanske kan rucka på de där godisförbudet som han satt upp. Det är faktiskt bara Desperata Hemmafruar en gång i veckan, och vad är det utan lite godis? Och jag ser ändå bara TV två ynka dagar i veckan, så vad gör de om hundra år!
Längtar redan till söndag då jag får se Stenmark vinna i Mästarnas Mästare igen tillsammans med massa godis, förhoppningsvis!

Fick förövrigt ännu ett samtal från Stockholm idag, jag brukar inte svara i telefon när jag inte vet vem de är, men är de från Stockholm så måste jag, för känns som att alla chefer jobbar där, så de kan alltid vara någon som ringer om ett drömjobb. Tyvärr har jag inte fått de samtalet än, utan varje gång det ringer därifrån så är de från någon utlänning som frågar efter Muhammed, Ismael och de där grabbarna. Idag fråga någon efter Allah, jag svara att han inte var hemma just nu, hoppas han inte ringer tillbaka bara :)

Håll tummarna för mitt godis nu! :)

Jag och Stenmark:)

2 kommentarer:

  1. ihhhhh, du står ju brevid "the king"!!! Å jag känner dig, du har stått brevid Stenmark! Jag är imponerad.
    Hoppas det gick att övertala Jens. Har svårt att tro att han kan vara svårövertalad när det gäller godis.

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte hur jag gör för att svara till just dig :) Men jag lär mig väl någongång kanske! Jaa, de var mäktigt, har svårt att dölja min förtjusning över de själv :D De blev två små godispåsar, han var inte svårövertalad för fem öre ;)

    SvaraRadera