torsdag 28 april 2011

Pannkaksmage..

Var nere på byn för att kolla vikt och allt, riktigt peppad var jag! Men vad är de som händer då, när jag som minst anar det.. Muskelmassan har blivit mindre, fettmassan (eller vad de hette) hade också blivit mindre, och värst av allt, jag hade gått ner i vikt :( Jag som ätit så bra, tränat så bra och sovit bra denna månad, jag förväntade mig väl inte att vågen skulle visa "Du är ett muskelpaket", men jag trodde definitivt inte att jag skulle gått ner... Nu ska jag äta så mycket, så Jens portioner ser små ut!


Dammade av min gamla Comp M2 idag och körde lite grusväg. Fick med oss Robert, vilket var riktigt kul! De var lite skillnad på oss två. I mina "glidarbackar", där jag bara åker och glider/vilar där trampade han som att vi hade bråttom till något :) Och när jag tog i för kung och fosterland, då åkte han bara och gled, trampade lite lätt, sladdade lite, cyklade i vägkanten.. Jag såg iallafall bra ut, iochmed att jag bara var i hans sällskap! :)

Något som var tråkigt var att jag fick så ont i magen, hade vräkt i mig pannkakor innan, med fel mjölk i.. Blev en riktigt uppblåst pannkaksmage, men den försvann när jag tröck på i alla uppförsbackar .. :)



Min grymma draghjälp! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar