fredag 22 april 2011

Cykla, bada, grilla!

Har kommit till Värmlandet nu! :) Hunnit med en cykeltur på förmiddagen. Jag tänkte ju att vi skulle cykla lite "postturer", med andra ord där jag delar ut post. Min tur är drygt tretton mil, så vi tog bara en bit av den :) Cyklade Forshaga-Mölnbacka-Olsäter-Deje-Forshaga.. Har kommit underfund med att postbilen är starkare än vad jag någonsin anat, det visade sig att det fanns backar som jag inte haft en aning om att de fanns! Stackars postbilen, inte konstigt han går sönder när jag kör honom hela tiden, klart han blir trött!
Mitt rekord mellan Forshaga-Deje var tidigare 19 minuter. Idag körde vi på 16,5 minuter, i motvind!

Nog om det, kom hem och la oss i solen. Blev så varmt så vi drog av pooltaket och svalkade oss där i en sväng. Jag skulle ljuga om jag sa att det var skönt, men hur skulle jag kunna motstå den lyxen! :) Lever mitt söliga proffsliv här i Värmland jag :) Ska iväg och grilla sen, ska bli mysigt!

LÅT DESSA TVÅ BILDER TALA FÖR ATT SOMMAREN ÄR RUNT HÖRNET! NJUT!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar