lördag 16 april 2011

Big city life

Idag for jag som sagt till Stockholm, hör och häpna, men jag är även hemkommen! Typ, världens bästa Caroline! Kom fram, hittade inte till toaletten, men jag hittade Gabriella, och då kunde inget gå snett! Vi tänkte börja med Cykloteket, det var de enda vi hann med, under fem timmar?
Eller okej, vi gick och åt lunch under kanske en halvtimme! Men trevligt var det, och många köp blev det! Men vad gör en inte för att se grym och proffsig ut! Så imorgon blir det ut och cykla, hoppas på grymt väder så jag får vara snygg på cykeln!

Nu ska jag ta igen mig efter en lång dag i storstan! Jag hade sån tur att de var en dalmas som skulle åka hem samtidigt som mig, så jag fick åka med, vilken lyx!

Slutsats:
Gabriella är GRYM!
Cyklister är otroligt snälla!
Jag ser ut som ett proffs nu. Iallafall i mina ögon! Om jag sen är snabb är en annan femma ;)






Alla saker jag fick inhandlat, minus några saker! (bra mening förövrigt)

2 kommentarer:

  1. Ser riktigt bra ut de där Gunde! Men varför har du kapat ditt ansikte på bilden:( ?

    SvaraRadera
  2. Tackar! Inte dåligt att få en sån kommentar från en äkta teammedlem haha :) Åh, jag blir alltid kass på bild! Lyckas alltid blunda eller göra något annat styggt:)

    SvaraRadera