onsdag 13 april 2011

Skramla lite i väggen ikväll?!

Förra gången jag körde med gubbarna, hängde de av mig och jag hade inte en chans att hänga på, eller ens fundera på det. Visserligen kom jag före till byn, men jag körde ju någon mil kortare också, haha :)
Men då hade de rutinerade gubbarna racer, jag hade mtb. De hade varit med förut, de var min första gång. De körde i 27, jag 18............
Detta är nu historia..

Nu har jag racer, min astma verkar försvinna när jag cyklar och jag har lite mer rutin!
I samma backe som jag körde i 16 då, körde jag igår i 24,5 km/h, var aldrig under, snarare över!

Så ikväll gubbar, kommer jag inte vara någon lat eftersläntare, idag kommer de vara en mycket snabbare Caroline!

Jag kommer inte köra i den snabbaste Gubbgruppen, men jag ska inte bli avhängd, väggen kommer vara så långt borta att jag inte ens kommer känna lukten av den!

Nu hoppas jag för allt jag är värd att detta kommer stämma!

1 kommentar: