måndag 4 april 2011

I want to ride my bicycle, I want to ride my bike..


Jag och min nya hoj!

Mitt andra inlägg nu, och fortfarande lika förvirrad över hur det här med blogg fungerar, men har listat ut hur man lägger till en bild, så de ska jag bjuda på idag :)

Blir en cykeltur med mamma idag när hon kommer hem, tyvärr skiner inte solen här, så vågar nog inte ta ut min nya hoj, den kan ju bli smutsig..Det känns som de kommer bli en rolig cykelsäsong i år, satsar först och främst på Siljan Runt den 4 juni, sen får vi se hur de blir..
Har lyckats få Jens intresserad också, vet inte såhär efteråt om de var dumt eller smart av mig?! Jag ville bara ha en träningskamrat, men tydligen så ingick det att vi måste prata växlar, bromsar, märken och allt därtill, varje dag.. Jag tycker de viktigaste är att jag ser proffsig ut.

Jag vet inte om jag är så bra på de här, vet inte vad jag ska skriva. När jag inte hade blogg hade jag tusen saker att skriva om, nu ekar de tomt i huvudet.. Kan delvis bero på att jag inte kan koncentrera mig då jag har en vild Datsyuk bredvid mig i soffan, som helst vill sitta på just tangentbordet:)

Skriver kanske mer imorgon, solen börjar komma fram nu iallafall, så de kanske blir min Pärla på turen ikväll, hoppas!

3 kommentarer:

  1. jag vill skriva en kommentar men det går inte. Nu provar jag igen

    SvaraRadera
  2. Hi, hi det gick. Då skriver jag den riktiga kommentaren då.
    Du skriver på ett kul sätt, fortsätt så. Då har du din första officiella läsare!

    SvaraRadera
  3. Så snygg cykel! Vi ska bli så snabba i sommar Gunde ;)

    SvaraRadera