fredag 8 april 2011

Är magen glad, så är människan glad.

Dagen till ära passade vi på att bjuda hit mina föräldrar på middag, frågade även svärföräldrarna, de hade dock 25 mil för långt! Den utsatta tiden var 17.00. Klockan 15.30 fick jag meddelande av mamma "Pappa är redan hungrig.." Jaha, då var de bara ändra om schemat, tiden blev då istället 16.30, för är magen glad, så är människan glad!:)
Vi bjöd på kött, klyftpotatis och bearnaisesås, självklart ingick sallad! Det var dagens uppladdning inför morgondagens distanspass!

Imorgon blir det alltså cykel, allihop! Hoppas även att min bror följer med, han gör att resten av gruppen ser lite proffsigare ut! De är bra att ha en bror som han, då vet jag att vi har samma cykelblod alltså kan inte jag vara totalt värdelös, haha.. Håller även tummarna för att blåsten har blåst bort..

Jag måste säga att jag gillar att MoDo höll sig kvar i Elitserien. De är en större hockeyort än vad Södertälje är tycker jag..

Och nu till alla karlar som säkert kommer tycka att jag har fel, såhär tuff är jag som hockeyspelare, hur fräna är ni?:)

Min födelsedagspresent till Jens, luktade hockeyhandske en vecka efter detta :)

1 kommentar:

  1. Du är så cool! Lovar att du är världens talang på cykel :D!

    SvaraRadera