söndag 10 april 2011

We go cruising to entertain ourselves

Det har varit en bra helg, jag har knåpat ihop åtta mil, nu kanske ni tänker "men de är ju inte långt alls.."
Om ni nu tänker så, ska ni veta vilken motståndare jag hade, en stark en - BLÅSTEN! Tur jag hade mycket draghjälp annars hade jag blivit kvar där ute i stormen:) Nu blir de vilodag imorgon så rumpan hinner vila lite ifrån sadeln, och jag måste säga att jag kände att jag hade lår idag, de var svårt att låtsas att de inte fanns!

Jag + Nishikin = Sant
Rumpan + Sadeln = Inte sant, fortfarande bara en liten romans, påväg att bli en stor förälskelse?

Gårdagskvällen spenderade vi hemma hos farmor och farfar nere på byn :) Fick som vanligt höra massa intressanta historier från förr! Hur mycket bättre det var då! Farfar hade blandannat krockat med en älg med motorcykel, fått en spricka i handleden och varit allmänt skadad, men fick ändå vänta till dagen efter och åka med mjölkbilen till sjukhuset haha :)
Farmor, 75 fick även till ett bra citat "De kan ju aldrig vara tyst de där pensionärerna.."


Nu ska jag äta godis och kolla på Mästarnas Mästare, sedan försöka sova, för jag är sååå trött! :)

Ungefär såhär trött är jag just nu!

1 kommentar:

  1. Jädrar vad duktig du är! 8 ´mil är väl ingenting om man sitter i en bil, men du sitter ju förtusan på en cykel! Bra jobbat Carro, du har all rätt i världen att vara trött.

    SvaraRadera