torsdag 28 april 2011

Smaken är som baken, delad..

Jag brukar alltid, alltid, alltid fälla ner toalettlocket. Jag är alltid livrädd att Datsyuk ska hoppa i där. Han brukar aldrig hoppa upp på toaletten, förutom när jag sitter där.. Idag stod jag och flätade håret inne i badrummet, allt var sig likt, toaletten var väl stängd, eller?! Sen hörde jag plötsligt från toaletten, ett slags sugande ljud, vakuumljud.. Det lät som att något höll på att sugas ner, skumt tänkte jag och kollade ner :) Där satt en alldeles blöt Datsyuk.... Ingen panik, inget sprattel, utan alldeles lugn och det såg ut som att han njöt??? Antingen var de väl chock eller tyckte han att de var skönt att doppa hela rumpan och tassarna i toavattnet.. De var bara sätta ner händerna och rädda den toablöta knäppisen! MYSIGT! :)

Jag hade gärna delat med mig med en bild, men jag hade inte hjärta att springa och leta upp kameran undertiden han fick sitta där :) Men ni kan säkert tänka er hur roligt det såg ut!

Nu ska jag fara ner på byn och kolla hur min muskelmassa är, hur mycket jag väger och massa därtill! Detta kan göras på läkarstation, mellan klockan 13 och 16 varje torsdag.. (Tänk på detta mamma, nästa gång jag "lånar" dina kläder,  jag ger er faktiskt gratisreklam ;)....)


Inte alla som har en livs levande Datsyuk i toaletten:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar