söndag 17 april 2011

Dream until your dreams come true

Idag är jag på tok för trött för att skriva långt.. Drog ut vid tio och skulle cykla en sväng! När vi hade kommit två mil, insåg vi att de tydligen bara var två mil kvar på de. Blev ett hastigt beslut att vi blev tvungen att ta en extra sväng på två mil! Alltså blev de längdrekord idag, halva Siljan Runt, känns riktigt bra! :)

Ska köra mtb nästa pass, se hur de går nu när jag är lite bekväm med att bara ligga och pumpa.. En sak är iallafall säker, fräknarna bryr sig inte ett dugg i vad jag cyklar på, de blir bara fler och fler..
Få se om jag törs ta av skoskydden snart, är livrädd för att frysa om fötterna, får tuffa till mig lite nu! Var ju ändå 18 grader varmt idag :) 


Jens, jag och mamma!

Trodde de skulle bli en grym fartbild, men tyvärr ser jag göbbig ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar