måndag 16 maj 2011

Ett försent inlägg, för bra för att bara radera...

Obs! Detta skrev jag i torsdags!
Åker till Värmland imorgonbitti igen.. Ska bara lämna Datsyuk, hämta cyklarna, åka till Hälsocenter och se om min muskelmassa ökat något, (hoppas!) Sen far vi vidare ner mot de värmländska skogarna över helgen! Tävling på söndag, är konstigt nog jättenervös.. Jag har ju tävlat flera hundra gånger förut, vad är det för fel på mig? Nåväl, de får gå som de går.. Bara jag inte kommer sist! Men gör jag de får jag väl trösta mig att jag iallafall ser snygg och proffsig ut! Det är ju en vinst i sig!


Märks förresten att det är mycket pollen i luften, (mer än på Jens bil som jag råkat parkera under en björk...) Jag är trött hela tiden och alldeles tjock i alla rör som finns när jag vaknar.. Börjar dagen med frukost som alla andra, men jag tar även in Alvedon, Kestine, Bricanyl och Pulmicort, jag är som ett vandrande medicinskåp, (dopad cyklist..)
Nu ska jag försöka ta mig ut i köket och få i mig massa mat.. Det är nog jobbigare än själva träningen tyvärr.. Men jag kämpar på, äter som en dubbel-Caroline nuförtiden, riktigt glupsk! :)
Idag körde jag, Caroline Jansson, 21, i tantgruppen på träningen! GO GIRL! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar