tisdag 24 maj 2011

Till min mamma!

Jag vet inte vad jag ska skriva om idag, finns inget speciellt att berätta!
Så vad vill du läsa om nu då kära mor!?
Jag kan berätta att jag ätit grymt bra idag! Har säkert gått upp lite i vikt! Jag har även kollat på Desperata Hemmafruar och ätit popcorn, alltså som varje tisdagkväll:) Nu ska jag snart hoppa i säng för jag ska ju upp jättetidigt imorgon! Skulle vara tacksam om du ringde och väckte mig när du läser detta eftersom min telefon vägrar ha ett fungerande alarm, (om detta är klockan sju!)

Kan även berätta att jag saknar dig redan nu, och har ännu inte ens hunnit flytta! Hur ska det gå i sommar? Kanske skulle låta Datsyuk gå lös på en hona iallafall, ta en av ungarna och döpa denne till Annica, så kan jag ha med dig överallt, det vore väl underbart! :)

Jag är tacksam över att du finns där, jämt och ständigt! Att du alltid ställer upp, och att du är den bästa mamman jag någonsin kunnat önska mig! Jag är tacksam över att du lärt mig att det är fult att ljuga, att du fått mig att förstå hur dåligt det är med snus och cigaretter. Att du fått mig att peta ur senorna ur köttet! Jag är tacksam över allt du gjort för mig! Tack för att du finns, och för att du är den du är!

Du är den vrålcoola mamman alla skulle vilja ha! :)


Min fina mamma, jag älskar dig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar