onsdag 4 maj 2011

The speed so fast felt like I was drunk

Nu har jag kört den där turen, som jag så länge laddat inför! Tycker att min trogne vapendragare Miss Comp M2 sköter sig fint, krånglar aldrig! :) En stor eloge till dig min sköna! Körde samma väg som i söndags, säkrast det, annars åker jag väl vilse.. Satte inte ner foten alls lika många gånger, jättenöjd över mig själv! Nu är det bara farten som fattas på stig, för det känns som att om jag bara har tillräckligt hög fart så kommer jag över allt bråte som är i vägen!

Får försöka få med Robert igen, så han kan tipsa om saker! Idag kändes det iallafall som att jag var min brors syster igen, jag var grym! Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar med morgondagen, jag ska vara en viktig person och gå på möte halv elva! Sedan flyger mor och far ner till Österrike, och då ska jag träna som aldrig förr, så jag kommer ikapp och förbi i mil och timmar!


Jag skänker ett extra tack till Jens som är så snäll och står och väntar efter varje stig!



Inte så bra bild på mig, men på den vackra kvällen iallafall!

Min bror och jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar