torsdag 5 maj 2011

Vilken bil, vilken stil, vilken brud!

Idag var jag på möte i Fagersta, jag slapp ta bussen dit, vilket jag är grymt glad över! Jens vågade låna ut sin pärla till mig, igen! :) Åkte 40 minuter innan, och kom 20 minuter för tidigt, antingen körde jag på tok för fort, eller också nedvärderade jag min egen racerförmåga! Jag kör ju ändå rallybil(postbil) i jobbet ;) Jag kom hem välbehållen, och jag FICKPARKERADE! För första gången sen jag var på körskolan för tre år sen! Grym eller vad? Nu ska jag väl kanske inte undanhålla alla detaljer. Det var bara en bil på parkeringen som var för två bilar. Men ändå, fickparkering som fickparkering, glädjen är iallafall stor, oavsett vilket ;) Jag hann såklart ta kort på min bedrift! (att jag inte står så nära trottoaren beror på att jag är van att ha ratten på höger sida, så tänk inte på de..)

Då det är torsdag, vilket innebär pannkaka, så väntar vi lite med cyklingen idag, så jag inte åker på en jobbig pannkaksmage som förra torsdagen! (Kallas förmodligen även mjölkmage?!). Det är betydligt varmare idag, igår var det bara 3 grader när vi kom hem! Men nu har jag tinat upp och är redo för några mil till!
Heja mig!


Se, upplev, älska! Jag nås på mobilen ifall ni vill ha autograf, hahah;)

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig fickparkerat och jag har haft körkort sedan 1982! Gissa om jag är imponerad av dig. /Svärmor

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Jag är grymt imponerad över mig själv med! Ska visa Jens vilken parkering det var på, så ska han avgöra om det gills ;) (han är kaxig bara för att han kan.....)

    SvaraRadera