måndag 30 maj 2011

Vilse i Fagersta

Det är ganska bra att ha noll lokalsinne när jag är cyklist, det blir ofta längre sträckor än jag tänkt mig, vilket såhär när jag är på plats hemma i säkerheten igen, bara känns GRYMT! :) Idag skulle jag cykla och möta mamma, svängde höger där jag skulle svängt vänster, vilket ni kanske förstår blev helt fel! Men vad gör det nu i efterhand när jag sitter här och mumsar på lite Daim?! Fick med mig musik i öronen också, lite Alice Cooper, Mötley Crue och så slog jag till med lite Celine Dion! Men Jens, vart är min Sabaton och Aerosmith???


Fick även ett getingstick alternativt bistick.. Då jag bara cyklat två kilometer.. Jag hade som alternativ att åka hem igen till pappa och alla rörmokare(2 km). Eller att åka till mamma och sjukhuset (15 km). Ni kan ju kanske gissa vad jag valde, mamma och sjukhuset haha! Tyvärr så cykla jag ju fel och kom aldrig fram till sjukhuset :) Men nu mår jag bra (ingen behöver oroa sig ;) . )och ska snart sova så jag orkar ta emot rörmokarna som kommer klockan sjuuu! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar