tisdag 17 maj 2011

You turn it on - then you're gone

Snälla Solen, vart har du tagit vägen? Du kan inte ge mig en JÄTTEFUL bränna, och sen lämna mig i sticket? Du måste komma tillbaka snart så jag får sola det vita också, jag hann inte det på den lilla tiden du var där! Så snälla snälla, kom tillbaka och rätta till det som gick snett?! Jag kan inte använda några sommarkläder alls, och vill inte bo i cykelbyxorna hela sommarn!
Vill självklart inte sola solarium mitt i sommaren heller, åka utomlands vore väl kanske inte helt fel, men alla jobbar ju hela tiden..

Så nu får sommaren snart sätta igång, är ju redo med bikini, solkräm och solglasögon! :) (Bara sommarbenen det är lite si och så med...)

Nu ska jag äta tacosen som blev kvar från igår! På en måndag/tisdag kanske ni tänker nu!? Men jag vann ju faktiskt en tävling, det kan jag leva länge på! ;) En sådan sak kan jag fira flera år! :)


1 kommentar:

  1. Hi, hi, hi, hi tror solen kommer snart då kommer du att ha lika bruna ben hela vägen, men du får nog börja cykla i bikinibyxor. Blir problem med vadderingen, men en blöja kanske? ;)/Svärmor
    PS! Jag ska påminna Svärfar att han ringer till Carl-Eric i morgon. /Svärmor

    SvaraRadera