onsdag 18 maj 2011

Kör aldrig med ena armen om någon..

..stanna och använd båda!
Det bästa som finns är när jag får vara med de jag gillar och rår om!
Jag litar inte på många här i världen, men de som finns, ni är guld värda!
Jag älskar att jag har en pojkvän som bryr sig om mig så mycket som han gör!
Jag hatar att en av mina vänner inte finns längre, utan tittar ner på mig från himlen!
Jag älskar att min mamma och pappa är de bästa föräldrarna som finns!
Jag är glad över att jag beslöt att köpa Datsyuk, det ångrar jag inte en enda sekund.
Jag är glad över att flytta till Värmland igen, men..
Jag hatar att behöva flytta ifrån mamma och pappa igen..
Jag hatar att jag inte kan packa ner er i varsin ficka och ta upp er när det behövs!
Jag hatar att jag inte kan få en kram av dom när jag vill..
Jag hatar att det kommer vara 22 mil mellan oss.
Jag älskar att vi alla kör BMW så vi tar oss fram fort, ifall längtan skulle bli för stor...........







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar