onsdag 25 maj 2011

Kaniner är som änglar

Nu är Datsyuk, den eviga viljemaskinen utan vilja. Med andra ord kastrerad! Jag känner mig hemsk. Jag har tagit bort hans roligaste nöje, förevigt. Han har varit väldigt groggy hela dagen, börjar piggna på sig nu. Nu kan han åtminstone springa runt igen, även fast han tar några vilopauser, ganska ofta, mest hela tiden. Imorgon hoppas jag han är fit for fight igen, åtminstone fit to play! Han lyckades charma in sig hos alla veterinärer idag, de kallade honom porrkaninen , efter vad jag berättat om honom!
Kärt barn har många namn...
Tycker så synd om min lilla sjukling, nyopererad, drogad och trött! Märker nu när de är synd om honom, hur mycket han betyder för mig!

Kaniner är som änglar, fast med långa öron!

Blev en mtb-tur idag, gick grymt! Har återigen en broms som fungerar, så nu kan jag bromsa igen, jag är tacksam! :)


Den lilla kaninen, som inte förstår att han är för stor för sitt hus.
Som tyckte att det var passande att lägga sig med fötterna i dörrn och huvudet i fönstret.
Att han sedan fastnade i fönstret då inte bakbenen fungerade, vad gör det om hundra år?

Nyvaken Datsyuk!:(

1 kommentar:

  1. Hälsa den lilla porrkaninen från mig! Hoppas att han skärper till sig lite nu och inte ser dig som sin tilltänkta kaninhustru. / Svärmor

    SvaraRadera