måndag 2 maj 2011

You know it's true, all the things come back to you..

Det är ruskigt kallt ute, sitter här med massa kläder, fleecefilt och fotvärmare deluxe, och ändå fryser jag.. Jag som hade tänkt gå ut på stan och strö lite pengar om mig, leka rik :) Tror inte de blir något av med de som vädret är nu, det snöar och haglar om vartannat.. (Yva, jag hoppas du njöt allt du kunde av Milano, även åt mig ;)..) Jag hade precis vänjt mig vid värme! (Hade jag haft en Mini-Cooper nu hade jag kunnat glida iväg med den de få hundra meterna de är till stan och slippa frysa..) Men de är ingen idé att klaga över vädret, vet att jag kommer klaga på värmen i sommar när fläktarna i postbilen inte fungerar ändå ;)


Även fast jag har all tid i världen, är min tid för svikare över!
Jag är lycklig över de jag har nära mig,
och jag är lycklig över att de inte är i min panna det står lögnare.



"Sing with me, sing for the year
sing for the laughter, sing for the tear
sing with me, if it's just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away.."



Typ såhär kallt är det just nu! :)

1 kommentar:

  1. Kan lova att jag njöt både åt dig och åt Jens när jag satt där i solen och myste! / Svärmor

    SvaraRadera