tisdag 3 maj 2011

Mot oändligheten och vidare..

Jag kan inte sova. Jag har ont i magen. Jag är rädd. Rädd för framtiden. Det går om och om i en stor cirkel. Arbetslös. Sommarjobb. Arbetslös. Ströjobb. Arbetslös. Arbetslös. Sommarjobb.... Vad ska det bli av mig när jag blir stor? Vad vill jag ens bli? Vart vill jag bo och leva? Jag är så otroligt lycklig som har Jens vid min sida alla dessa förvirrade dagar! Jag har ju precis som alla andra en massa drömmar, och jag ska drömma om det, tills det går i uppfyllelse. En dag kommer det göra det, en vacker dag! :)

Klockan är nu 01.16, och jag känner fortfarande inte en gnutta trötthet.. (Få inte spader på mig nu mamma :)....) Jag kan fortsätta skriva av mig lite till, så kanske sömnen faller på! Idag, (3 maj) har jag varit tillsammans med Jens i två år, det låter som en evighet, men det känns jättekort.. Det känns så otroligt längesen, som vi satt där på bryggan och njöt av varandras sällskap, våra händer blev ett och vi hade "the talk".. Sen var de bara vi, vi mot hela världen! När jag kom hem den natten fick jag ett sms av honom, "Den tredje maj kommer jag aldrig att glömma. Nu ska vi se till att de kommande dagarna blir till de mest underbara<3." Det har vi verkligen lyckats med, tillsammans! :) Love is in the air!


Till Tiffe

Jag vill bara säga att jag kämpar på bra med cyklingen. Har fått ihop 70 mil på en månad nu! Vet att du hade varit stolt! Du vet hur jag ville ha guidning till snygga, läckra sommarben, de börjar komma nu! :) Det hade du också varit stolt över! Vill även säga att mitt Gunde-namn fortfarande finns kvar. Det används flitigt av Gabriella! Det får mig alltid att tänka på dig, och det är jag otroligt glad över! Hoppas du har det bra däruppe, jag önskar det fanns en stege jag kunde klättra upp på då och då, och kolla till dig, så du äter och tränar ordentligt! Jag saknar dig så mycket! Men du lever kvar i oss alla, det ska du veta! <3


Jag är på väg mot de oändliga. (Gran Canaria)

Den enda bilden jag har på datorn på dig, stoltaste datanissen!:)

3 kommentarer:

  1. På nått sätt kommer allt bli bra! Jag lovar det!

    SvaraRadera
  2. Det kommer att ordna sig Carro, ett tu tre så löser det sig när man minst anar. Det gäller bara att aldrig ge upp./Svärmor

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för era positiva kommentarer! :)

    SvaraRadera