lördag 28 maj 2011

It works!!!....

Jag har inte kommit in på bloggen de senaste dagarna. Jag har försökt och försökt, men lyckades inte... Men nu har jag lagat det, eller de lagade väl sig själv..


Även fast jag haft uppehåll ett tag nu, så har jag ingenting att skriva! Ska fundera ut något riktigt bra! :)
Har varit på BLGE Tour idag, deltog inte. Väntar in en ny MTB tills jag ställer upp igen ;) Däremot ska jag ställa upp i Satmaran i Augusti, hoppas dock att jag har en ny då, eller åtminstone får låna någons (pappas). Det finns nog risk att min kommer skrota ihop snart..... Bara så alla vet, att jag önskar mig en NY! Åter till tävlingen, ställde mig som vanligt vid ett ställe där jag trodde det var kraschfritt. Tyvärr blev det en otäck krasch när en killes styre släppte. Försökte så gott vi kunde med att hjälpa till, ambulansen tog över till slut! Och nu mår han bra igen! :)

1 kommentar:

  1. Usch och fy, kunde se bilder på killen via din fb såg inte bra ut alls. Vilken tur att det finns cykelhjälmar. Ni får ta det försiktigt du och Jens!/ Svärmor

    SvaraRadera