tisdag 3 maj 2011

Highway to hell..

Nu tänkte ni väl att jag skulle skriva något tråkigt igen, men nej nej, nu har jag blivit gladare igen (iallafall för stunden ..) Överskriften handlar mer om vilket sjujäkla pass det ska bli imorgon med cykeln. Jag ska inte vara feg på stig, ska bara köra på.. Jag tänkter inte akta mig för en enda sten eller rot, nu ska jag släppa bromsarna och bränna grus! Är på tok för dyrt med bromsar för att hålla på att slita på dom, haha :) Ni får väl höra imorgon hur det har gått, om jag verkligen var så tuff som jag låter nu!


Idag var vi hos farfar då han fyllde 78 år, farmor trodde att han fyllde 88, vilket han var väldigt bitter över! Det roliga var att han hade tröttnat på att vara pensionär och bara gå hemma och drula och slaffsa..Så han hade skaffat sig ett jobb, men han skulle "bara gå på timmar", så det var ju inte så farligt.. Jag gillar att det fortfarande är krut i farfarsgubben!


Nu har jag inte så mycket mer att säga, sitter här och laddar upp med toast, wienerbröd och cola inför morgondagens pass...Till det sitter jag och tittar på hockey-vm... Min gräns för hockey är redan nådd för längesen, slutade ungefär bry mig när Brynäs åkte ur kvartsfinal! Nu är de varken Sverige som spelar, eller vinter längre.. Så att Ryssland möter Slovakien mitt i sommarn (som visserligen är full med snö), rör mig inte ett dugg ;)


Godnatt! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar