måndag 23 maj 2011

Livestrong!

Nu har det varit två stycken här och kollat lägenheten! Det finns två ettor ute i hela Avesta. Sannolikheten att vår ska bli såld är alltså rätt stor för tillfället! Finns bara ett ord för det, grymt!
Nu är det bara en lägenhet som vi ska flytta in i som saknas = ständigt ont i magen! Det måste lösa sig innan helgen, helst imorgon, (helst redan förra veckan...)

Om det är någon som är sugen på en etta i centrala Avesta så vet ni var jag finns.
Om det är någon som är sugen på att sälja en tvåa i Forshaga/Karlstad så vet ni även då var jag finns!

Just nu är jag grymt sugen på att köpa hem LiveStrong-band från USA, men det är så att jag måste köpa 10-pack, och då enbart inom en storlek, xs-m. Jag vet att jag är vimsig, men inte såpass vimsig att jag behöver tio stycken till mig själv :) Någon som är sugen ifall att jag bestämmer mig för det? Kommentera isåfall, så kan vi lösa det!

Får iofs aldrig några kommentarer, men jag är inte bitter för det ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar